0

Tahun baru…azam baru

Assalamualaikum dalam sejahtera semua.

Hari ini dah masuk hampir 14 hari tahun baru 2009. Jadi ape azam tahun baru korang?

Berikut adalah azam saya pada tahun ini secara umumnya :

  • Tingkatkan lagi pendapatan internet saya.Agak2 berapa tuh..:roll:
  • Diversified peluang pendapatan atau pelaburan baru
  • Menambahkan ilmu bagi menyediakan diri sebelum menceburi dlm bidang perniagaan
  • Meningkatkan lagi motivasi dan juga ketrampilan diri

Tu jer lah antara azam saya pada tahun ini yang saya boleh kongsikan.Apa yang saya bagi nyatakan diatas adalah secara umum sahaja.Secara detail dan dateline biarlah saya simpan sendiri.Takan nak share kot..:lol:

Disamping itu azam tahun lepas yang tidak kesampaian akan diteruskan.

So korang dah ada azam? Azam kita biarlah realistik dan boleh dicapai.Janganlah azam yg terlalu tinggi sangat yang akhirnya kita sendiri akan rasa frust kalau azam tidak kesampaian.Apa yg penting kita perlukan komitment dan juga bertanggungjawap.Barulah kita rasa puas apabila kita berjaya mencapai apa yg dikehendaki.Sekiranya gagal pun..yang penting kita dah cuba.Bagi saya bila kita dah cuba , baru lah kita tau setakat mana kemampuan kita dan dari situ kita memperbaiki apa yg perlu bagi meneruskannya.Oklah saya tak nak citer panjang..yang penting tindakan dan kita lihat keputusannya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Filed in: News, Umum

Get Updates

Share This Post

Recent Posts

Leave a Reply

Submit Comment

CommentLuv badge

Teknik Jana Untung 40% Dari ASB DOWNLOAD SINI SEKARANG