0

Sesi persekolahan 2012 dan update dividen ASB

Hari ni bermula la sesi persekolahan tahun 2012.Untuk sahabat yang ada anak mesti agaknya sibuk menguruskan pembayaran yuran atau beli buku sekolah.Camtu juga dengan saya.Hari ni pagi2 dah start hantar anak kesekolah lepas tu datang balik untuk bayar yuran sekolah dan juga peralatan2 yang diperlukan.Oleh kerana anak saya bersekolah  dibawah sekolah agama negeri jadi yuran kena bayar macam biasa.

Lepas sahaja selesaikan hal2 persekolahan anak2, saya bekejar pulak pergi ke pejabat pos untuk mengeposkan barang yang terjual dieBay.Ingatkan tak ramai orang kat pejabat pos rupanya lagi ramai dari biasa.Saya tengok masing2… nampak dekat tangan diorang tengah pegang buku biru.Nak tau buku biru tu buku ape? Buku biru tu adalah buku ASB.Baru la saya ingat start 3 Januari 2012 pelabur2 ASB dan boleh start update dividen ASB masing-masing.Hebat betul diorang ni laku betul.Siang-siang lagi dah update biru.

Saya belum lagi update buku ASB saya.Nanti2 lah…tak lari kemana pun…Yang penting dividen + bonus ASB tahun 2011 tinggi dari 2010.Kira ok la kan.Korang dah update ke buku biru korang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Kata Kunci:

Filed in: Dividen ASB, Pelaburan Tags: ,

Get Updates

Share This Post

Related Posts

Leave a Reply

Submit Comment

CommentLuv badge

Teknik Jana Untung 40% Dari ASB DOWNLOAD SINI SEKARANG