1

Pertembungan Negeri Sembilan lawan Kelantan

Malam ni pertembungan antara Hoben Jang Hoben dengan Kelantan bagi menutup tirai sebagai Juara Piala Malaysia di Stadium Nasional,Bukit Jalil.Dijangka berpuluh-puluh ribu penyokong pasukan masing2 akan membanjiri stadium lama ini.

Diharap semua penyokong dan juga pemain dapat mengawal tindakan masing-masing.Main la dengan profesional begitu jugak kepada penyokong.Kalah menang adat bermain.Kalau tak boleh terima kekalahan lain kali jangan main ape-ape pun.Duk je rumah diam-diam.

Aku mesti la sokong pasukan Hoben Jang Hoben.Tapi aku sokong dari rumah jer.. tengok depan TV.Kalau boring2 tengok bola boleh tukar channel tengok cerita lain.Tak yah la nak fanatik tak tentu arah.Elakkan dari peristiwa mcam dekat Shah Alam sebelum ni.Jangan jadi macam org tak bertamadun..memalukan umat jer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Filed in: News, Umum

Get Updates

Share This Post

Recent Posts

One Response to "Pertembungan Negeri Sembilan lawan Kelantan"

Leave a Reply

Submit Comment

CommentLuv badge

Teknik Jana Untung 40% Dari ASB DOWNLOAD SINI SEKARANG