1

KWSP isytihar dividen 4.5% bagi 2008

KWSP telah mengisytihar dividen bagi tahun kewangan 2008 sebanyak 4.5% jer.Difahamkan kadar dividen ini adalah terendah berbanding tahun2 sebelumnya akibat dari peningkatan peruntukan susut nilai pelaburan akibat dari penurunan pasaran ekuiti global.

Jadi jangan la nak mengharap sangat dengan dividen KWSP tuh.Sebab tu lah KWSP memberi peluang kepada pencarum untuk pengeluaran KWSP untuk dilabur ke tempat lain.Tapi risiko tanggung sendiri la kan.Kalau silap melabur kat tempat yg salah..gigit jari jer lah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Filed in: Credit Card, News, Umum Tags: , ,

Get Updates

Share This Post

Related Posts

One Response to "KWSP isytihar dividen 4.5% bagi 2008"

  1. zamz says:

    okla tu kwsp bagi 4.5%..tapi selalupun diorang bagi rendah je kan walaupun market naik..

    so aku rasa fair la kpd investor utk bagi this kind of return..

    ni retirement fund maa..kena konservatif sikit hehe

Leave a Reply

Submit Comment

CommentLuv badge

Teknik Jana Untung 40% Dari ASB DOWNLOAD SINI SEKARANG