6

Kem Motivasi untuk anak-anak

Aku baru jer balik dari ambil anak aku yg mengikuti kursus motivasi yg dikelolakan oleh Excel Training and Consultancy milik Dato’ Fazilah Kamsah di Lenggeng.Kursus motivasi ini bukan sahaja untuk anak-anak tapi pada masa yang sama ibubapa juga dilibatkan dalam proses ini dihari pertama supaya ibubapa dapat meneruskan apa yang dipelajari selama 3 hari di kem motivasi ini.

Untuk berubah bukan mudah..bukan boleh 1-2 hari tapi berterusan.Jangan nak anak kita jer yg kita suruh berubah… kita sendiri pun sebenarnya perlu berubah.Tujuan aku hantar anak aku ke kem motivasi adalah supaya dia dapat belajar sesuatu dan pada masa yang sama dapat menambahkan ilmu untuk dibawa didalam kehidupan seharian dia.

Bagi aku ..memang aku galakan mana2 mak bapak yg ada anak tuh (tak semesti nakal) hantarlah ke kem mcam nie…bukan dia jer dapat ilmu…kita sendiri pun sama2 dapat ilmu dan boleh dipraktik sekeluarga.

Jadi aku nak mengucapkan berbanyak2 terima kasih kepada Dato’ Fazilah Kamsah dan semua staff2 Excel Training yg sudi mencurahkan ilmu dan mengajar anak-anak kita tanpa jemu (walaupun dibayar tapi bayaran dia memang berpatutan jika dibanding dengan ilmu yg dicurahkan).Semoga Allah berkati usaha mereka demi memajukan anak2 bangsa dan agama kita.Korang boleh layari www.excel-training.com.my untuk keterangan lanjut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Kata Kunci:

Filed in: News, Umum Tags: 

Get Updates

Share This Post

Recent Posts

6 Responses to "Kem Motivasi untuk anak-anak"

  1. yaya says:

    btol2 kne dua2 berubah..
    xleh sebelah pihak je..
    pape pun beruntung anak2 dpt g kem motivasi ni

  2. zella says:

    hurm…bagus kursus2 mcm ni….

  3. Hj Ronman Bin Hj Ruzali says:

    ingin merudah persepsi anak saya terhadap hidup dan pelajaran, bukan saya nak melepas tangan dalam memdidik anak tapi saya rasa zaman sekarang anak2 perlu mendapat pengajaran bukan dahaja dari kedua ibubapa perlu ada addative injection dari luar seperti kem-kem motivasi. Anak saya mengatakan tak perlu untuk berjaya dalam hidup kerana cukup sekadar ada makam minum sudah beliau sudah tidak menghirau kan tentang pelajaran lagi hanya ingin berpeleseran sahaja . untuk pengetahuan tuan anak saya lelaki berumur 14 tahun.

Leave a Reply

Submit Comment
CommentLuv badge