6

Jururawat diugut sebar gambar bogel

Sekali lagi aku terbaca pasal ugutan sebar gambar bogel, kali ni kat KL dimana seorang jururawat diugut gambar bogel nya akan disebarkan akibat keengganan jururawat tersebut menjadi rakan kongsi kepada seorang lelaki yg dikenalinya 3 tahun lepas.Kalau tak silap sebelum ni ada kes macam tapi di P.Pinang.

Difahamkan lelaki tersebut mengugut untuk menyebarkan gambar jururawat tersebut kepada anak, suami dan ahli keluarganya.

Untuk lanjutan baca kat sini : SINI

Moral of the story : Janganlah ambik gambar anda sedang bogel.Tak kira dah kawin ke lom kawin.Kan dah malu diri sendiri.Nak salahkan siapa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Kata Kunci:

Filed in: News, Umum Tags: 

Get Updates

Share This Post

Related Posts

6 Responses to "Jururawat diugut sebar gambar bogel"

  1. KNizam says:

    mcm2 la dunia nak kiamat neh kan. hehe :)

  2. hysMan says:

    salam ziarah kembali dins..
    hahaa..
    beselah tu dins,masa buat tak pikir ape,da tergadah baru sibuk nak takut…
    yg penting skrg ilmu agama adalah teras segala2nya..bimbingan org sekeliling penting..
    hmm..mcm2 dunia skrg…
    :p

  3. bain says:

    ntah apa kejadahnya nak amik gambar bogel diri sendiri. apa daa….:)

  4. affuan says:

    ke diorang ada skandal? hm..

  5. dynn says:

    mestilah skandal tuh..kalau tak ..camner boleh bagi gambar panas.

Leave a Reply

Submit Comment
CommentLuv badge