7

IPO Petronas Chemicals telah pun ditutup

Ya.Pasal IPO Petronas Chemicals lagi.Tepat pada pukul 5:00 petang tadi tutup la langganan IPO Petronas Chemicals untuk pelabur individu.Bagaimanapun bagi pelabur institusi akan tutup pada 12 haribulan nanti.Pada hari itu juga penetapan harga retail akan diumumkan dan pada hari yg sama juga undian akan dijalankan.

Pada 24 haribulan saham2 IPO akan dipindahkan ke akaun yg berjaya.Dan pada 26/11 saham akan didagangkan.Jadi kalau ada sesiapa yg tak sempat nak langgan IPO PCG ni.Beli open market nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Filed in: News, Pelaburan Saham Tags: ,

Get Updates

Share This Post

Recent Posts

7 Responses to "IPO Petronas Chemicals telah pun ditutup"

  1. 2bz4money says:

    Aku sempat masuk sikit. Harap2 sangkut..

  2. KNizam says:

    perghhhhhh masyukkkk ni hehe

  3. dinsblog says:

    memang masyukk knizam…first day naik sampai RM5.72 compare ngan harga offer RM5.04..tapi sayang modal kecik

  4. zamz says:

    market tak cun sgt la skrg ni..tetiba je sibuk nak berperang diorang nih

  5. dinsblog says:

    itu la..ada-ada je diorang nie

Leave a Reply

Submit Comment

CommentLuv badge

Teknik Jana Untung 40% Dari ASB DOWNLOAD SINI SEKARANG