3

Hidup untuk memberi

Hidup untuk memberi? Ya..ramai yg gagal dalam hidup ini kerana lebih pentingkan bagaimana untuk mendapatkan berbanding bagaimana untuk memberi.Sedangkan mengikut kajian orang yg berjaya dalam hidup ialah org yg banyak memberi.

Jadi banyak mana yg anda dah memberi?Sejarah kehidupan Rasullullah S.A.W merakamkan baginda memberi bukan semasa senang sahaja bahkan semasa susah.Sudah menjadi lumrah org yg berjaya tahap-tahap biasa ialah org yg membawa hanya dirinya seorang sahaja berjaya.Tetapi org yg berjaya pada tahap luar biasa ialah org yg membawa org-org lain berjaya bersamanya.

Itulah dia sedikit potongan isi yg diambil dari Majalah Solusi  – Edisi 14. Majalah ni memang menarik.Banyak unsur motivasi dan pengajaran dalam majalah ni.Aku memang minat majalah ni lain dari majalah yang lain.Memang tak rugi beli.Aku nak citer sikit pasal majalah ni..adalah keluaran Telaga Biru Sdn Bhd .Kolumnis-kolumnis majalah ini pun memang hebat-hebat dan terkenal contohnya Ustaz Zahazan ,Ustaz Zaharuddin,Irfan Khairi,Dato’ Dr. Hj Fadzilah Kamsah dan banyak lagi yg terkenal.Mungkin ramai yg tak tau pasal kewujudan majalah ni.Jadi korang boleh dapatkan dikedai-kedai buku yg berdekatan.Sure korang puas hati punya.Tak caya..cuba beli satu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Kata Kunci:

Filed in: Motivasi, News, Umum Tags: 

Get Updates

Share This Post

Related Posts

3 Responses to "Hidup untuk memberi"

  1. zella says:

    belum lagi nmpak majalh tu kat kdai buku area umah sy…

  2. dynn says:

    biasa kalau kedai jual2 majalah tu ade…

  3. ratrosli says:

    erti hidup pada yang mmberi

    saifulislam.com

    🙂

Leave a Reply

Submit Comment

CommentLuv badge

Teknik Jana Untung 40% Dari ASB DOWNLOAD SINI SEKARANG