0

Harga minyak turun lagi…

Ada berita baik lagi hari ni..harga minyak petrol akan diturunkan lagi bermula pukul 12 tgh malam ni sebanyak 15 sen seliter.Jadi sekarang harga petrol $2.00 seliter…Alhamdulillah..kurang lagi bebanan.

Dengan ekonomi yg semakin tak menentu ni elok lah kita beringat-ingat.Dulu masa time minyak naik sampai 41% memang terasa giler. Sekarang bila dah turun baik kita sentiasa bersyukur mudah-mudahan dimurahkan lagi rezeki kita.Duit yg lebihan tu boleh la dibuat simpanan atau dibuat untuk perkara keperluan bukan bila dah turun minyak dah start pikir nak tukar kete baru la pulak.

Moga-moga harga minyak turun barang pun turun la sama yer..jangan suruh minyak jer turun tapi barang masih tak turun-turun.

 

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Filed in: News, Umum

Get Updates

Share This Post

Recent Posts

Leave a Reply

Submit Comment

CommentLuv badge

Teknik Jana Untung 40% Dari ASB DOWNLOAD SINI SEKARANG