2

Harga minyak petrol turun lagi…

Mulai 1 November 2008, minyak petrol sekali lagi diturunkan sebanyak RM2.15 daripada harga RM2.30 sebelum ini.

Aku pun dah tak kira baper kali dah minyak diturunkan yang penting minyak turun jadi secara tak langsung perbelanjaan untuk minyak kereta dapat la dikurangkan.

Cuma satu jer.Harga barang masih tak turun.Ni yang hangin satu badan.

Mintak2 pemborong dan pengeluar dapatlah menurunkan barang untuk mengurangkan lagi bebanan pengguna dengan keadaan ekonomi yg tidak beberapa sihat sekrang nie.

Kalau diorang ni degil jugak.Kita boikot jer lah.Tu jer kalau nak ajar diorang nie.Baru dia tau tinggi rendah langit ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Filed in: Hartanah, News, Umum

Get Updates

Share This Post

Recent Posts

2 Responses to "Harga minyak petrol turun lagi…"

  1. shaxx says:

    Alhamdulillah! aku suka!

  2. ezo says:

    itu lah…

    harga minyak turun tapi harga barang masih tak turun2..

    agaknya peniaga dan pemborong serta sewaktu dengannya nak tunggu minyak turun sampai seringgit kot..

    alahai..

Leave a Reply

Submit Comment

CommentLuv badge

Teknik Jana Untung 40% Dari ASB DOWNLOAD SINI SEKARANG