1

Esok mula cuti sekolah

Esok bermula lah cuti sekolah bagi penggal pertama tahun 2011.Maka bila cuti sekolah ni mula la event contohnya kenduri kahwin, jalan-jalan makan angin , balik ke kampung, program motivasi dan mcm2 lagi lah program yg dirancang.

Yer la bagi emak bapak yg ada anak sekolah time ni la nak bawak anak-anak bercuti makan angin bersama-sama bagi mengeratkan lagi hubungan keluarga.Bila lagi time dia kecik la kita nak dekat-dekat dengan anak-anak.Bila dah besar nanti anak-anak akan bawak diri masing-masing.Dah tak nak jalan ngan mak bapak.

Bagi yg hendak menduduki peperiksaan penting tahun 2011 ni mcm UPSR, PMR dan SPM may be dah mula pergi program motivasi atau program cara-cara bagi menjawab kertas soalan peperiksaan.

Bila time cuti macam ni jalan memang lengang.Nak pergi keje pun tak rushing sebab ramai yang ambil cuti.

Jadi selamat bercuti la kepada adik-adik, cikgu-cikgu dan sesapa yang ambik peluang ni untuk cuti-cuti satu Malaysia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Filed in: News, Umum Tags: , , ,

Get Updates

Share This Post

Related Posts

One Response to "Esok mula cuti sekolah"

  1. catzer says:

    bile cuti best skit jln area rumah aku lengang..haah..maklumlah umah dekat dengan sekolah 🙂
    catzer´s last blog post ..Detektif Conan VS Alan Tan

Leave a Reply

Submit Comment

CommentLuv badge

Teknik Jana Untung 40% Dari ASB DOWNLOAD SINI SEKARANG