10

Cepat beli saham Bank Rakyat 2011 hanya dgn RM500

Sesiapa yg belum melabur dalam saham Bank Rakyat 2011 ini lah peluang keemasan untuk turut serta melabur sekarang.Bank Rakyat baru jer tambah saiz dana dia kalau tak silap saiz dana baru Bank Rakyat sekarang adalah 3 billion.Sesiapa yg ada saham Bank Rakyat nak tambah pun boleh.

Korang boleh pergi cawangan Bank Rakyat yang berdekatan.Maksimum setiap sorang adalah RM500.Kalau nak lebih dari tu kena isi borang lain yg mana perlu mendapat kelulusan dari HQ Bank Rakyat.Mana tau ade rezeki boleh dapat lebih dari RM500.Tak cuba tak tau.Banyak masuk banyak la dividen tiap-tiap tahun dapat.Kalau dari prestasi tahun2 lepas lebih kurang 15% setahun antara koperasi yg memberikan dividen paling tinggi selepas KPF.

Jadi jangan tunggu-tunggu Nanti melepas.Bila dah habis alamat tak merasa la.Nak dapatkan nanti mungkin entah berapa lama pulak nak tunggu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Kata Kunci:

Filed in: Amanah Saham, Bank Rakyat, News Tags: , , ,

Get Updates

Share This Post

Related Posts

10 Responses to "Cepat beli saham Bank Rakyat 2011 hanya dgn RM500"

  1. Miecyber says:

    Info yang perlu tindakan segera..

    Manusia jadi komoditi
    Miecyber´s last blog post ..Top 7 Negara Pembunuh

  2. Ali ridha says:

    Hari isnin ni datang nak beli.
    ramai orang beratur panjang semalam.
    aku kena bangun awal ni.
    Ali ridha´s last blog post ..Sekolah ekor otak

  3. ahmad suki says:

    harap dibuka peluang pada bumiputra semua kerana perintisnya adalah orang melayu dan dibuka hingga akhir bulan mac beripeluang kepada bumiputra untuk tambah ekuiti.

  4. 2bz4money says:

    Dah selesai deposit RM500 utk saya dan isteri pada Khamis lepas kat BR Caw UKM. Sempat juga isi borang waiting list utk cukupkan 100k. Jgn lepas peluang ni..
    2bz4money´s last blog post ..Keperluan Pengurusan Risiko

  5. titan says:

    emm..bukan dah soldout ke benda nih?
    titan´s last blog post ..Komisen kedua dari PanduanDplicom

  6. The Traveler says:

    kurang berbaloila beli syer /saham BR ni..bacaan lanjut di sini http://syah916.blogspot.com/2011/04/perlu-ke-syer-bank-rakyat.html

  7. tips says:

    tahun ni buka lagi tak??

  8. Amin Zunaidi says:

    saham BR ni bkk skali stahun ker..?
    tahun ni ble die bkk yer..?

  9. artikel ini sangat menarik, jika anda berkenan untuk merenovasi rumah atau membangun rumah bisa menghubungi kami di http://www.mitrabangunrumah.com

Leave a Reply

Submit Comment

CommentLuv badge

Teknik Jana Untung 40% Dari ASB DOWNLOAD SINI SEKARANG