2

Cabaran selama 2 minggu…

Hari ni (Ahad) pagi pertama aku takde pembantu rumah sebab dia balik ke kampung halaman dia.Lemah jugak bila tak de pembantu nie.Biasa kalau dia ade semuanya beres.Tapi skrng aku kena la kerah tenaga sikit selepas 2 tahun enjoy. :lol:

Yang anak sulong aku pulak asyik nangis teringat akak dia.Bengkak-bengkak mata dia.Yer la dua tahun bersama ngan akak dia.Rapat lak lagi tuh.Sebab tu dia rasa macam sunyi.Tapi pembantu aku tuh balik 2 minggu jer.Lepas tu dia datang balik.Kire dia nak sambung keje kat sini lah.Bila dia balik nanti senang la sikit aku.:razz:

Jadi selama 2 minggu nie aku kena rajin ampai kain,basuh kain,kemas rumah dan mcam2 lagi aktiviti kat rumah.Kurang la sikit aku bertenet selama 2 minggu nie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Filed in: News, Skim Pinjaman ASB Tags: 

Get Updates

Share This Post

Recent Posts

2 Responses to "Cabaran selama 2 minggu…"

  1. idalara says:

    ok lah tu cuma dua minggu..kalau selama2nya tkde maid susah juga kan..tapi bg org yg dah terbiasa tkde maid tntu tk jadi hal..apa2 pun masa dua minggu skrg sekejap je…

  2. dynn says:

    org yg tunggunya rasa lama … 🙂

Leave a Reply

Submit Comment

CommentLuv badge

Teknik Jana Untung 40% Dari ASB DOWNLOAD SINI SEKARANG